Комерційна пропозиція
Всеукраїнська Асоціація
виноробів і сомельє та Перша в Україні Школа сомельє компаніїї
„Мастер-класс” вперше для України розпочинає програму „Прес-клуб”
„Сам собі сомельє”.
Основна мета таких пізнавально-тематичних занять в
приміщенні Школи сомельє – знайомство представників ЗМІ з виноробством
та його продуктом – вином (як України,так і інших країн світу),
підняття рейтингу українського вина та культури споживання цього
напою в цілому.
На сьогоднішній день ця тема є дуже акутальною для ЗМІ, тому
доведення до читача (глядача,слухача) професійної інформації
про напої, вважаємо, буде дуже доцільним.
Тренінг – зустрічі планується проводити один раз на місяць на
протязі року, по розробленому плану.Кожна зустріч буде проходити
протягом 2-х годин і буде складатися з :
- знайомство з ТМ, яка презентується на даній зустрічі
(виступ предстаавника ТМ, показ відео і фото, місце ТМ на алкогольному
ринку України і т.д.);
- теоретичної частини (знайомство з групою напоїв, сортами винограду
чи країнами-виновиробниками і т.д.);
- практичної дегустації груп напоїв;
- конкурсів та вікторин з врученням призів;
- „сліпих” дегустацій вин.
Після закінчення конкретної теми, кожен
слухач отримає Сертифікат від Школи сомельє (з назвою теми :
наприклад, виноробство України, Молдови, Грузії, Франції, Італії,міцні
напої світу і т.д.).
Перше засідання
Прес-клубу відбулося 16.10.05.Інформація розміщена на нашому
сайті :
http://www.sommelier-school.kiev.ua.
З повагою,
Президент Всеукраїнської Асоціації виноробів і сомельє
Н.П.Благополучна